Klachtenbehandeling en omgaan met verbale agressie
Beschrijving
Verstomd staan door een agressieve uitval van een klant met een klacht... het zal je maar overkomen.Nochtans bestaat er een heel simpele manier voor, maar je moet deze je eigen maken. In deze module, een echte doe-module, leer je deze techniek onder de knie te krijgen. Van een klant die een klacht met agressie formuleert ombuigen naar een vriendelijke, niet agressieve klant.
INTRODUCTIE
Deze cursus in aangewezen voor personen die te maken hebben met personen die hun ongenoegen uiten, klachten formuleren.
DOELSTELLING
Over de doelgerichte communicatieve vaardigheden beschikken om constructief om te gaan met ontevreden klanten. Agressie doen dalen.
Dit is een opleiding waar de investering onmiddellijk rendeert omdat de training heel praktijkgericht wordt gegeven.
INHOUD
- Hoe inspelen op gevoelens en agressie.
- Hoe omgaan met verbaal agressieve klanten.
- Hoe reageren op tegenwerpingen.
- Hoe omgaan met klachten
PRAKTISCHE INFO
- Klassikale training: vrijdag 2/6/2023 van 9-16h inclusief koffiepauzes, lunch, syllabus en certificaat.
- Klassikale training: donderdag 16/11/2023 van 9-16h inclusief koffiepauzes, lunch, syllabus en certificaat.
- INVESTERING: 350€ excl. BTW
- WAAR: Goedehoopstraat 19, 2000 Antwerpen. Q-parking op de Vlaamse Kaai.
- DOCENT
Serge Dal Bosco heeft sinds 1993 ervaring als trainer in communicatie en verkooptechnieken.Serge is sinds 2011 gecertifieerde DiSC trainer en sinds 2022 als eerste in België gecertifieerde MapsTell trainer. Hij past zich volledig aan, aan jouw persoonlijkheid, gedragsstijl en grenzen zodat je zoveel mogelijk uit deze training haalt binnen een veilige omgeving.